Dana Chylíková
Téměř dvacet pět let působí v oboru potravinářství. V minulosti pracovala například pro ČOI nebo pro výhradního dovozce značky Jägermeister v ČR, kde se úspěšně podílela na realizaci řady projektů spojených s marketingem a distribucí, i v rámci nadnárodní korporace. Od roku 2004 začala spolupracovat se společností Inspekta a.s., později Bureau Veritas, kde se podílela na projektech zaměřených na kvalitu, hygienu a bezpečnost potravin, doplňků stravy a medikovaných krmiv. Nejvíce se angažovala v oblasti retailu, kde připravovala projekty komplexních služeb.
V čem spatřujete hlavní poslání značky VCJ?
Hlavním posláním loga Vím, co jím je podle mého názoru upozorňovat konečného spotřebitele, aby při výběru jednotlivých potravin byl obezřetný a nenechal se ovlivnit pouze reklamou. Bohužel stále se měnící legislativa neumožňuje široké veřejnosti sledovat, co je a není našemu zdraví prospěšné. Logo Vím, co jím je benefitem při nákupu potravin.
Jaký by měl podle Vás být cíl značky VCJ na českém trhu do budoucna?
Cílem značky Vím, co jím by měla být orientace na děti a produkty, které konzumují. Vhodnou formou jim zprostředkovávat správné stravovací návyky a tím napomoci k předcházení civilizačních chorob.