Robert Svoboda - předseda
Robert Svoboda se věnuje PR, marketingu a mediální komunikaci. Ve svém oboru působí od roku 1996. V roce 2000 založil PR agenturu Focus Agency. Ta zajišťuje kompletní služby v oblasti PR a marketingu. Robert Svoboda se zde věnuje, kromě strategického řízení firmy, konzultaci projektů, do nichž vkládá své dlouholeté zkušenosti. K Focus Agency patří rovněž grafické studio Sphere a oblíbený marketingový portál Marketing Journal. Od července 2010 je Robert Svoboda předsedou představenstva neziskové organizace Vím, co jím a piju.
V čem spatřujete hlavní poslání značky VCJ?
Největší přínos značky Vím, co jím je pro mě v jasné a jednoduché identifikaci potravin odpovídajících zdravé výživě na základě velmi přísných kritérií. Zákazníkům tak výrazně zjednodušujeme výběr z nepřeberného množství potravin na pultech obchodů. Nákupem označených potravin, dodržováním alespoň základních výživových doporučení, doplněných o pravidelný pohyb, jsme schopni přispět k prevenci mnoha onemocnění a zlepšit životní styl všech, kteří o to mají zájem.
Jaký by měl podle Vás být cíl značky VCJ na českém trhu do budoucna?
Přesvědčit zákazníky, aby při výběru potravin této značce důvěřovali a při nákupu výrobky preferovali. Do programu zapojit co nejvíce výrobců, distributorů a řetězců a společnými silami Vím, co jím rozvíjet. V neposlední řadě dosáhnout možnosti, aby ve všech kategoriích potravin existovalo několik výrobků s logem Vím, co jím a ty zákazníkům poskytovaly garanci kvality. Čím více výrobků s logem Vím, co jím na pultech obchodů bude, tím více lze potravinám důvěřovat.