O zdraví 17. 5. 2021 | Petr MichlPetr Michl

Zákaznickou komunitu buduje aplikace Clubby. Jde na to přes výzvy!

Clubby je tzv. white label platformou. Název i branding napříč aplikací je přizpůsbitelný identitě firmy. Aplikace sdílí se zákazníky inspiraci, zábavu, poznávání, důvěru a výzvy, a tím buduje komunitu s fanoušky značky. Vyzkoušejte si aplikaci na vlastní kůži!

Zdroj: Se souhlasem Focus Agency, s.r.o.

Aplikace Clubby nabízí firmám příležitost k budování skutečné zákaznické komunity a CSR projektů

clubbyKdyž se řekne věrnostní nebo zákaznická aplikace, většině lidí se vybaví sbírání bodů s možností odměn za nákupy od určité výše či speciální slevy. Respektive digitální obdoba tohoto systému schovaná v mobilním telefonu místo plastové kartičky. V posledním roce se do ní pustili i velcí retailoví hráči a například aplikace Lidlu po svém spuštění na jaře 2020 na chvíli překonala v počtu stažení i eRoušku.

  • Existuje ale i úplně jiný přístup, takový, který dokáže skrze zákaznickou aplikaci budovat s fanoušky značky komunitu. Přesně to nabízí mobilní aplikace Clubby, kterou mohou přizpůsobit pro své vlastní účely všechny firmy s ambicí budovat si se svými zákazníky dlouhodobý vztah. 

Firmy mohou skrze aplikaci sdílet informace o vlastním brandu či novinkách. Mohou se zeptat na feedback na stávající či chystané produkty či projekty, sdílet své zážitky a tipy. Populární ale je také sdílení poznávacích či relaxačních aktivit a zejména sportovní výzvy,“ vysvětluje majitel PR a digitální agentury Focus Agency a zároveň duchovní otec aplikace Clubby, Robert Svoboda.

Právě sportovní výzvy v sobě i na dálku nesou silný aspekt soutěživosti

Aplikace Clubby umožňuje zápis sportovních výkonů, především běhu, chůze, cyklistiky, za pomoci integrátorů zařízení pro zápis sportovních výkonů Google Fit nebo Health Kit. Uživatelé pak mohou porovnat svůj výkon s ostatními ve sdílené tabulce s výsledky všech zapojených. Podobné výzvy se dají dobře propojit i se CSR projekty i charitativními aktivitami.

„Z naší dosavadní zkušenosti jsou z pohledu zákazníků nejvíce atraktivní sportovní výzvy, poznávací a relaxační aktivity nebo inspirace z oblasti zdravého životního stylu,“ říká Lucie Gonzálezová, ředitelka iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s., která spolupracuje na rozvoji aplikace a současně měla možnost aplikaci vyzkoušet pro projekty v rámci aktivit Vím, co jím a piju.

Gamifikace a virtuální odměny napomáhají aktivitě uživatelů

  • Clubby má propracovaný systém virtuálních odměn, který zážitek v aplikaci gamifikuje a povzbuzuje uživatele k další aktivitě.
  • Za plnění výzev uživatelé sbírají virtuální medaile. Vedle toho mohou uživatelé sbírat i další body, které si mohou vyměnit za merchandising, slevu při nákupu nebo jiné benefity.

Jako na sociálních sítích, ale podle vašich pravidel

clubbySociální sítě mluví všechny o budování komunity. Pro značky se ale stalo toto území do značné míry platformami typu “pay-to-play”, kdy je bez dodatečné reklamní podpory dosah příspěvků mizivý a zasahuje jen zlomek lidí, kteří jsou vašimi fanoušky či followery.

U vlastní aplikace se dle základního nastavení zobrazí všem jejím uživatelům notifikace při zveřejnění nového obsahu, a dosah je tak násobně větší.

  • Rubrika novinek je ideální prostor pro komunikaci s vašimi zákazníky. Můžete sdílet informace o akcích, slevách, novinkách a dalších zajímavostech. Nabídněte zákazníkům informace o vaší firmě, značce či vizi společnosti. Fantazii se meze nekladou.
  • Aplikace myslí i na prostor pro reklamní formáty. Bannerové plochy vám umožní jednoduše prezentovat vaše novinky i akce. Máte vlastní prostor pro exkluzivní obsah, nabídky a příležitosti.  Váš prostor, kde máte jistotu, že obsah bude uživatelům doručen dle vašich představ. Navíc bez omezení a pravidel masových sociálních sítí, které některým značkám možnosti inzerce značně limitují nebo přímo znemožňují.

Aplikace Clubby může být vaším místem pro tvoření komunity zákazníků, kterým bude na vaší značce záležet. 

K dispozici je demo verze aplikace, ve které si zájemci mohou aplikaci osahat a vyzkoušet na vlastní kůži. Více informací na www.clubby.cz nebo pište na info@clubby.cz .

 



Mohlo by vás také zajímat: